2. märts 2012

Eesti Vabariigi aastapäev

Hommikut alustasin mina siis eelmisel õhtul valmis tehtud võileivatordi kaunistamisest. See on õigupoolest minu esimene võileivatort ja kuna ma väga asjaga rahule ei jäänud, siis mingisugust retsepti ei taha siia lisada. Ütlen vaid, et tegin rukkiröstsaiga ja vahele torkasin kodujuustu-tuunikala-hapukoore-majoneesi kastme. Pealt kaunistasin majoneesi, kurgi ja keedumunaga. Kuna otsustasin teha võileivatorti enam-vähem ekspromtilt enne uinumist, siis kasutasin seal seda, mis kodus leidus. Kõigele lisaks sai just pildistamise hetkel fotoka aku tühjaks ja pildi eest pidi hoolitsema minu ustav SEc510. Sai hakkama küll.




Õhtusöögiks valmistasin aga kamakoogi retsepti järgi ühe koogipõhja, mille lõikasin keskelt pooleks. Immutasin kooki amaretto likööriga. Panin vahele ingveri-kõrvitsamarmelaadi ja lisaks määrisin veel vahele ja peale toorjuustu kreemi. Kreemi magususe tasakaalustamiseks puistasin kõik üle astelapaju marjadega.


Lasin külmkapis seista. Kõikse parem oli veel kook järgmise päeva õhtul - kui oli piisavalt imenduda saanud. 


Toorjuustu kreem
200g philadelphia maitsestamata toorjuustu
2 dl 35% koort
2 sl tuhksuhkurt
1 sl hapukoort 20%
(vanillisuhkurt, sidrunimahla või muud taolist)


Segasin toorjuustu ja hapukoore segamini (et toorjuust oleks vedelam). Vahustasin rõõsa koore suhkruga tugevaks vahuks (mitte segi ajada võiga). Segasin juurde toorjuustu. 
Mulle tavaliselt hakkab vahukoor puhtal kujul pisut vastu. Nüüd aga koos toorjuustuga sai kreem vägagi maitsev. Kahjuks olin ämmal külas ja seega polnud võimalik vanillisuhkurt või sidrunimahla lisada - see oleks palju juurde andnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar