18. märts 2012

Piima-klimbisupp kogu oma eheduses

Kuigi olen kuulnud, et paljudele inimestele pole piimasupid mokka mööda, siis mina õnneks nende klubisse ei kuulu. Piimasupp on üks hea kiire ja odav toit. Esimene on hetkel hea kuna olen tõsises ajanappuses seoses lõputöö kirjutamisega ja teine kuna teatavasti on üliõpilaste stipendiumid naeruväärselt pisikesed ja kui seda üldse ei anta, nagu semestri esimesel kuul ikka, on hakkama saamine suhteliselt keeruline. Üldiselt peangi nüüd hoiatama, et ilmselt väga palju postitusi siia enam lähiajal ei tule. Suurem osa energiast tuleb süstida teadusartiklitele, kirjutamisele, andmeanalüüsi programmidele ja juhendajatega suhtlemisele. Seega asendub söögi tegemine tihtipeale sügavkülmast mingi poolprodukti võtmise ja pannile lajatamisega. Või siis teine kord seda samust piimasuppi tehes. Luban, et kui ikkagi leian mahti ja tekib vajadus akusid köögis laadida, siis ikka panen lühidalt ja kiirkorras kirja miskit. Supi lainel olen "tänu" nami-nami kooskokkamisele.


Koostisained: 
2 dl vett
0,5l piima (2,5%)
2 pisemat muna
jahu (umbes 3 sl täisteranisujahu ja 3 sl tavalist)
2 sl piima
pitsamaitseainet
soola


Panin poti põhja vee ja lasin selle pliidil keema. Seejärel lisasin piima ja asusin klimbitainast valmistama. Selleks lõin kaks pisemat muna kaussi ja vispeldasin munad kergelt lahti. Lisasin lusikahaaval jahu, kuni munast ja jahust moodustus vispli keskele pallike. Lisasin paar supilusikat piima ja maitsestasin soola ja pitsamaitseainega. 
Lisasin potis kuumenevale piimale soola. 
Kui piim tasakesi keema läks hakkasin teelusikaga klimpe piima sisse tõstma. Kui olin kogu taina potti tõstnud, siis ootasin, et kõik klimbid pinnale kerkiksid. Maitsesin veel suppi ja timmisin soola parajaks.


Lisandid: 
Seekord tegime kõrvale rukkileiva võileibu sulatatud juustu keeduvorsti ja värske kurgiga. Reeglina aga tarbime piimasupi kõrvale kiluvõileibu muna ja sibulaga.


Tagantjärele tähelepanekud, soovitused: 
Sai mõnus ja parajalt klimbine supp. Teine lemmik piimasuppidest on mul niitnuudi oma. Köögiviljad ja piim koos supi sees aga on mulle seniajani harjumatu kombo. Samas ennast tundes, kui juba 10 korda maitsta saan, siis ilmselt hakkab meeldima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar