1. jaan 2012

Kodujuustuomlett päikesekuivatatud tomatitega

Lihtne ja maitsekas hommikusöök. Algallikas nami-nami. Ja kui kellelgi peaks tekkima küsimus, et miks on nami-nami ja minu blogi pildid identsed, siis see ongi seal minu tehtud pilt, mitte ei ole ma kellegi teise fotot siin salaja enda nimele nillinud. 


Koostisained:
1 sl võid
3 muna 
100g 0,1% kodujuustu
1/2 dl vett
4 tk päiksekuivatatud tomatit õlis
soola, pipart


Kloppisin munad kausis lahti, lisasin sinna vee, hakitud päikesekuivatatud tomatid ja kodujuustu. Segasin kõik ühtlaseks. Sulatasin praepannil või ja valasin segu pannile. Praadisin ühelt poolt kusagil 7 min siis keerasin panni kaant kasutades teisipidi (panin kaane pannile peale, keerasin panni tagurpidi, nii et omlett kaanele potsatas ja siis libistasin ettevaatlikult tagasi pannile, et omlett ka teisel poolt pruunistuks) ja praadisin veel kusagil 3 min. 


Lisandid:
Serveerisin hakitud murulaugu, ploomtomatite ja laabijuustu laastudega.




Tagantjärele tähelepanekud, soovitused:
Kuna mul oli kasutusel parmesani asemel pecorino romano laabijuust ja ma selle tugevama maitsega ei arvestanud, siis sai juustuga pisut liiga heldekäeliselt ümber käidud. Muidu aga jäi omlett mõnus ja mahlakas - hea hommikusöök. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar